
En tierra extraña
- Diumenge 12 de març
- Teatre Kursaal - Manresa
- BÀSIC / SOCI
- PREMIUM / SOCI PLUS
Reserva les teves entrades amb avantatge i paga a taquilla
DESCRIPCIÓ
A `En Tierra Extraña', la cantant malagueña Diana Navarro es posa a la pell de Concha Piquer per imaginar una trobada al ritme de cobles i jazz amb Federico García Lorca i que compta amb l'ajuda del poeta i amic de tots dos Rafael de León.
`En Tierra Extraña', la proposta de Juan Carlos Rubio, ofereix un lloc de conciliació possible i necessària en el marc convuls dels mesos previs a la Guerra civil, on aquests tres personatges jugaran una partida decisiva.
Un espectacle musical elegant, ple de tocs d'humor amb el teló de fons de l'etern conflicte al voltant del concepte de pàtria.
FITXA TÈCNICA
INFORMACIÓ DE L'ESDEVENIMENT
DATA
Aquesta proposta ja no està disponible
IDIOMA
Castellà
CATEGORIES
ADREÇA
Passeig Pere III, 35
08242 - Manresa
INFORMACIÓ ADDICIONAL IMPORTANT
Dates: Diumenge 12 de març
Horari: A les 18h
Reserva les teves entrades amb avantatge i paga-les a taquilla
La compra o reserva d'aquesta proposta està subjecta a les condicions d'ús del carnet i de venda d'entrades del TRESC.
COMPARTEIX