Per poder accedir al web, introdueix el teu correu electrònic o NIF, amb lletra, i el teu PIN del TRESC. Si no el recordes, clica damunt d'Has oblidat el teu pin? i t'enviarem les dades al teu correu electrònic
RECORDAR CONTRASENYA
T'hem enviat un correu electrònic amb les dades per accedir al web del TRESC.
Gràcies!
No t’hem pogut enviar un correu electrònic amb les teves dades d’accés. Sisplau, comproba que la informació que has introduït sigui correcte i torna-ho a intentar, escriu-nos a info@tresc.cat o truca al 933 209 461 si tens algun dubte.
Amb més de 260.000 entrades i més de 30.000 socis actius, el club TR3SC tanca un 2009 superant les previsions més optimistes
Durant el 2009, les cinc àrees temàtiques del club TR3SC (Arts Escèniques, Música, Cinema, Art&Espais i Llibres) han distribuït més de 260.000 entrades entre els socis que té el club. Aquesta xifra, significa un increment del 30% respecte de l’any anterior. També en el terreny social, el TR3SC ha superat els objectius fixats assolint la xifra de 30.088 socis, un 17% més respecte del 2.008. Aquestes, són les principals dades presentades al consell d’administració del club celebrat avui 24 de febrer.
Pel que fa a l’activitat que genera el mateix club, s’ha incrementat el nombre de concerts exclusius que organitza el TR3SC fins als 36, el nombre de preestrenes de cinema arribant a les 170 i també el número de visites guiades a exposicions temporals o permanents així com de tertúlies literàries fins a les 65 i 18 respectivament. També pel que fa a l’art, el club de cultura, ha signat un acord amb les quatre principals associacions de galeries d’art, gràcies al qual els socis del TR3SC han pogut assistir a més de 70 activitats exclusives en aquest àmbit.
Durant el 2009, el club de cultura ha posat en funcionament un nou butlletí setmanal amb propostes destacades de fora de la ciutat de Barcelona, així com un nou web que ha esdevingut un gran portal de continguts culturals amb avantatges exclusius per als seus socis. Aquest nou canal, supera ja la xifra d’un milió de pàgines vistes cada mes, repartit entre les més de 200.000 visites que rep el web en el mateix període, situant-lo com a un dels principals webs de temàtica exclusivament cultural del país.
També en matèria de comunicació, el club ha incrementat la seva presència als mitjans audiovisuals, incorporant la seva imatge a totes aquelles propostes que es promocionen als espais TV3 recomana, el 33 recomana i Ànima de Televisió de Catalunya.
COMPARTEIX